tisdag 26 januari 2021

Ut och njut - paus

Hej till er som följer min blogg och till er som snubblat in via en länk eller sökning om någon vandring!

Nu har jag gjort en faslig massa inlägg här (med massor av tips, länkar, foto och funderingar) de senaste åren.

Jag har även försök samla information om vandringsställen med karta och länkar för att fler ska hitta ut lite lättare till nya platser.

Det har blivit många fina kommentarer via facebook från läsare. Det tackar jag för.
Bloggen har nu haft över 43300 besök! Helt otroligt.

Men nu tror jag att jag tar en liten paus från bloggandet. 
Jag fortsätter så klart att vandra och ta foton. Jag bara pausar bloggandet.

Vill någon komma i kontakt med mig kan ni fylla i kontaktformuläret här i bloggen, jag tror det skickas ett mail då. (Till höger.) Ni som känner mig hittar mig där ni brukar.

Våren börjar smyga sig på!
Vintergäcken kikar fram i min trädgård och visst är det ljust liiiite längre på dagarna nu.
Det kliar i benen och kängorna ropar åt mig att de vill ut!
Jag önskar er många härliga vandringar.
Ut och njut!
Det ska jag.
Vi ses där ute.

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar